Zmiana w zakresie obsługi klientów w okresie pandemii

Szanowni Państwo !

W związku z zagrożeniem koronawirusem od dnia 13.03.2020 r. następuje zmiana w zakresie obsługi klientów tutejszego Ośrodka.

Wszystkie sprawy należy załatwiać na podstawie pisemnych wniosków składanych wyłącznie w biurze podawczym (parter budynku).

Zachęcamy również do kontaktu telefonicznego i za pośrednictwem poczty elektronicznej:
- Dyrektor GOPS 75 611-60-25
- Pracownicy socjalni 75 611-60-24, 75 611-60-26, 75 611 60 46
- Świadczenia rodzinne, 500+, fundusz alimentacyjny 75 611-60-22
- Księgowość 75 611-60-23 - Usługi opiekuńcze 75 611 60 46
- Asystent rodziny 75 611-60-24

adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2013